Cumartesi

Work and Travel İlk Adım :)


Üniversiteye başladığım ilk seneden beri, yani son 3 senedir work and travel en çok istediğim şeydi. Tabi üniversiteli abilerden ablalardan duyduklarımızın etkisi :) Böyle düşüne düşüne 1 yılımın yazında Ankarada şirketleri aramaya başladım ve buldum. Çok sempatik bir danışman bana bilmnediğim diğer detayları anlattı. (Şirket ismi hiç bir zaman vermeyeceğim reklam olmaması için:)) Neyse ben aileme olayı açtım, zaten onlardan uzakta okuduğum için yalnızlığa alışık olmam ve kendi başımın çaresine bakabilceğime inandıkları için hemen kabul ettiler. Yalnız gidecektim. Şu sırtımda çanta istediğim her yeri gezme, "özgür kız" hayalim gerçek oluyordu :) Okulun açılmasıyla ön ödemeyi yaptık. (Bu döneme kadar hiç beklenmedik bi şekilde bir akadaşımla gidecek gibi olduk, sonra o vazgeçti falan filan.) Ödemeler yapıldı. İş fuarının tarihi beldi oldu :) Fuar için İstanbula babamla birlikte gittik. Yol boyunca arabada dua ediyoruz istediğim o küçük şirin oteldeki işe kabul edilmem için, "Macera dolu amerika" şarkıları eşliğinde. Fuarda ingilizce seviyemize, direkt Amerikadan gelen işverenler bakıyordu. Çok kişi istediği iş olmadığı için ağladı, çok kişi havalara uçtu sevinçten. Ben de sevinçle ayrılanlardanım. Yolculuk Haziranda Wisconsin'di :)


Aşağıdan Youtube Kanalımdaki ilk Work and Travel videomu izleyebilirsiniz :)