Cumartesi

Of ne sıkıntılıymış Amerika'ya uçmak ! :)

Sıkıntı diyorum evet çünkü eğer ulaşım için sağlam bir bütçe ayıramayacaksanız ciddi bir problem bu uçuşu ayarlama konusu. Ah Amerika bir ülke değil ki arkadaş koca kıta. Direkt uçuş olan yer o kadar az ki Türkiye'den. Bu sebeple önce internet sitelerinden genel fiyat araştırması yaparsın, zaten karmakarışıktır. Yok uçuş kodları, yok gate, yok aktarma çakışması, yok teknik duraklama. Birden "lan ben iyiydim burda, alıyodum otobüs biletimi tıngır tıngır gidiyodum anamın babamın yanına" diyebilirsiniz :) bu noktada maalesef ki tecrübeniz yoksa şirketinize güvenmek zorundasınız. ve şanslıysanız üzerine az bir komisyon koyarak birlikte iş yaptıkları şirket gerçekten iyi bir şirket çıkar. Ben bu konuda herşeyden memnundum. Tabi bileti çoook uygun fiyata buldukları için olabilir :) ha ilk uçuşum olacak, düşünüdükçe triplere giriyorum falan ama aile bütçemin sarsılmadığına sevindim çünkü bi ara babam "ingiltereye bilet daha ucuzmuş oraya mı yollasak" demeye başlamıştı :D sonra kızların genel problemi bavul konusu. uçuşta limitler var malum, ben extra bagaj ödemeden dönemiycem gibi ama bakalım. AmericanAirlines ve British Airways uçuşlarım hazır. Havaalanlarında kaybolmadan Wisconsin'e varabilmeyi diliyorum.
"not: Londraaa'nın da havasını solumak için İngiltere aktarmalı bilet istediğim doğrudur :P tabi check-in de yapılmalı "


Youtube:  youtube.com/BirEylem
İnstagram: instagram.com/fit1eylem

Aşağıdan Youtube Kanalımdaki ilk Work and Travel videomu izleyebilirsiniz :)