Cumartesi

Herşey tamam, bekleyiş başladı :)

Eveet sözleşme tamam, vize alındı, biletler alındı. Eehh artık sadece uçuş gününü beklemek kaldı. Tam rahat nefes alacaksın derken, özellikle ilk kez gidenlerin en gergin dönemi bu :)
Bavula ne koycam, nerde hangi işlemi halletmeliyim, telefon olayını napcam. Hatta benim gibi psikopatsanız şimdiden kime ne hediye alıcam mevzuları başlamış bulunuyor.
Ilk olarak tecrubelilerden bilgi toplanır sentezlenir, nette uzun uzun aramalar yapılır. Çok kötü yorumlarla ve talihsiz olay yazılarıyla karşılaşıp korkudan az 3 buçuk atmadım :) ama artık ben 10 gün sonra amerikadayııım diyebilcegim günler de geldiği için, olayın sadece bu kısmındayım :) şimdiden valizler falan hazır, hatta work bitişimi bildiğim için ve yine obsesif biri olduğum için newyorkta bi otelde yer bile ayırdım traveldayken konaklama için. Herşey normal seyrinde gider ve orda kalırsam otelin adını ve yorumlarımı veririm 4 ay sonra :D -yok ben cidden cok ruh hastası oldum :D- ama gerginliğim hiç kalmadı :) Michigan gölünün etrafında çıkacağım koşuların, trekkinglerin hayalindeyim. Sporcu ruhumu fitnessın merkezi olarak gördüğüm ülkede devam ettirecegim tabiki!! :)
TAVSIYELER
1. Her duydugunuza inanmayın, ama wat.la ilgili cok sey okuyun dinleyin
2. Herkes için aynı problemler ve kolaylıklar geçerli değildir
3. Negatif psikoloji yapacak şeyleri düşünmeyin
4. Hayallerinizi çok yüksek tutmayın ne de olsa calismaya gidiyoruz (klasik olacak ama önce work, sonra travel:)
5. Yine de arada motive edici olarak en cok gitmek istediğiniz yerlerin resimlerine bakmak, google earthte gitmek istediğiniz yerleri bulmak keyifli olacaktır. Sonucta gerceklesebilecek hayallar klasmanına girdiler :)
6. Ve son olarak da tüm insanlarla duygusal konuşmalardan kaçının :) çünkü burada böyle ama inanıyorum ki orda çok eğlenicez.
:)))

Youtube:  youtube.com/BirEylem
İnstagram: instagram.com/fit1eylem

Aşağıdan Youtube Kanalımdaki ilk Work and Travel videomu izleyebilirsiniz :)