Salı

Uçuşa 3 Gün Kala Son Hazırlıklar, Duygusal Yoğunluk :)

Önümüzdeki yaz, 3 ay sonra, 1 ay sonra derken Amerika yolculuğuna kaldı 3 gün. Heyecanlı olmak tabi ki doğal ama bende garip bi şekilde duygusal yoğunluk mevcut. Ağlamalar başladı. Böyle ummamıştım açıkçası bu dönemi. Sonucta en büyük hayallerimden birine 72 saatten az kalmışken ağlamak, üzgün olmak niyedir.. Belki hayallerimi paylaşmak istediğim kişileri yanımda götüremememin sonucu bu. Yine de ağlayan anne faktörüne karşı dirençli görünmek gerekiyor :) eh şu an amerikaya varanlardan kimle konussam "Burası süper, gelince ağlama falan kalmaz" gibi şeyler duydukca da düzelmiyor değilim. Özlemek doğal tabiki.. Ama buna boğulup ordaki hayatı kaçırmamak gerekir diye düşünüyorum.
Dün son kez danışmanıma uğradım, sponsorumuzun benim için çıkardığı kartı aldım ve havaalanında yaşayacağım ufak serüveni özetledi. Malum ilk uçuş, bunu söyleyince bana biraz acıdı :D bankaya gidip 15 liralık bir yurtdışı çıkış pulu almam gerektiğini söyledi. Kısacası work and travel demek, belgelerle, ödemelerle, makbuzlarla boğuşmak demek :) bunu bi kabul edelim.
Cep telefonu için Sim Kart işini oraya bıraktım. Daha uygun seyler bulabileceğimizi söylediler. Bunu hallettigimde konu hakkında detaylı bir yazı yazarım.
Bu kadar az zaman kalmışken valizi beş bin kez kontrol etmek icin döküp topladıkça annemin hüznü yerini sinir strese bırakıyor :D buna bi son vermeliyim..
Son olarak da bugun isverenim bana son mailini attı, 1 haftalık izne çıktığını beni almak icin başkasını göndereceğini yazmış. Bunca zamandır konuşuyoruz, ilk onu görmek isterdim ama sorun değil tabiki. Cuma orda olacağım için, hemen işe başlamamamı, cumartesi-pazar Sandy ve Scott'la gezebileceğimi söyledi. Ne yalan söyleyim heyecan doruktaaa !!! :))
AREE YOUUU REAADYYYY USA ?!!! ☆

Youtube:  youtube.com/BirEylem
İnstagram: instagram.com/fit1eylem

Aşağıdan Youtube Kanalımdaki ilk Work and Travel videomu izleyebilirsiniz :)