Cumartesi

Bazıları haklı çıktı. Bazıları ise bence talihsizdi :)

Upuzun bir süredir, bir hevesle girdiğim blog işine resmen istifamı vermiştim. Evet haklı çıktılar, work and travelde işinden gezmenden vakit bulamıyorsun derken.Haa çok mu çalıştım? Hayır. Çok mu gezdim? Hayır. :) ama o psikoloji seni öyle bir sarıyor ki, dinlen Eylem ya amaan yarın iş var diye diye binlerce yazmak istediğim şey olmasına rağmen hiç bir şey yazamadım.
Neyse vefasızlık önsözümden sonra, şimdi başlığımın açıklamasını yapacağım size :)

Kimler haklı çıktı?
-"Amerikada blog yazamazsın" diyenler
-"Orada herşey çok yüzeysel, insanların değer yargılarıyla hareket etmesini bekleme" diyenler
-"Alışverişkolik olursun" diyenler :)))
-"Sporcu besinleri çok ucuzz" diyenler :(
-"Meyve-sebze çok pahalı" diyenler :(((
-"Dönmek istemeyebilirsin" diyenler
-"Orda en azından bir Türk lazım yanında, destek hissedeceğin" diyenler
-"Evlerde kilit bile yok" diyenler :D
-"İşverenine o kadar da sığınma yakın görme kendine" diyenler :) (aldanma çocuksu mahsun yüzüne, 8 saati doldurmaya çalışma diyecek birgün :D)
-"1000dolar hep sabit tutmaya çalış travel için" diyenler
-"Çok eşya götürme, atabileceklerini götür" diyenler :)
-"Her istediğine hediye alamayacaksın, cimrileşceksin" diyenler :D
... Örnekler çoğaltılabilir ki :))

Kimler haksız çıktı?
-"WAT pişmanlıktır" diyenler :)
-"WAT ameleliktir" diyenler. (Eklenmesi zorunlu hissedilen dipnot: Yaz boyu Türkiyede kalıp para yiyip, üstüne hiç kazanmamaktansa; gitmek için harcadığım parayı aynen kazandım. Üstüne bir de yine yedim evet ama Amerikada yedim. Dil konusuna girmek ayrı bir blog olacak :))
-"Otel işi çok zor" diyenler
-"WAT yaparken spor yapamazsın, diyet yapamazsın" diyenler :)
-"Orda Türklerden uzak dur, sana en çok onların zararı gelir" diyenler :)
-"İkinci işi yapmazsan, pek de bi halta yaramaz kazandığın para" diyenler
-"Bavula çakmak koyma, bavula yiyecek koyma" diyenler :)
-"Orda kazandığın dostluklar Türkiyeye indiğin an bitecek" diyenler :)
-"Valizde bir sürü makyaj malzemesi ya da yeni kıyafet olursa alıyolar" diyenler (yahu bu ne saçmalık :D)
-"Sevgilin varsa kesin ayrılırsın" diyenler (aşk mesafelere bağlı olsaydı eğer, blaa blaa blaa :D)
-"Yanında Türk olursa dilin gelişmez" diyenler
-"Voltaj dönüştürücüyü ne yap et burdan al git" diyenler
-"Newyork çok pahalı abi yeaaa" diyenler (su hariç ucuz :D)
-"Bi hat şart orda, işverenle falan konuşmak için" diyenler :)
-"Newyorkta oteller çok pahalı" diyenler :)
-"Şirket bizi varınca bi daha hiç aramadı, aramazlar bekleme" diyenler.
...ve yine örnekler çoğaltılabilir :))

Başlıkta da dediğim gibi, benim için haklı haksız çıkan durumlar şimdi aklıma geldiğince bunlar ve bence bazıları gerçekten talihsizdi ya da bakış açıları farklıydı durumlara. Ama ben bahsedilen çoğu kötü şeyi yaşamadım  :) Bazı konular için detaylı yazılar gelecek :)
Aslında bu blog görüp, görmediklerimin kısa bir özeti niteliğinde oldu, iyi de oldu.
Dönüş yazısı için iyi bi kalıp olduğunu düşündüüm. Umarım beğenirsinizz :)

OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER :))


Aşağıdan Youtube Kanalımdaki ilk Work and Travel videomu izleyebilirsiniz :)

Youtube:  youtube.com/BirEylem
İnstagram: instagram.com/fit1eylem