Perşembe

1. Youtube Türkiye Ödülleri Etkinliği :) (OHANNES!)


Merhaba arkadaşlar!
Bugün daha günlük tipi bir blog paylaşacağım sizinle. Çünkü bugün hayatımda "core memory"ler günü oldu. İlk kez şeytanın bacağını kırarak bir etkinliğe katılmaya hak kazananlardan oldum ve herşey hayal bile edemeyeceğimden güzel geçti. :)
Neydi bu etkinlik? Başlıkta okuduğunuz gibi Türkiye'de ilk kez düzenlenen Youtube Ödül Töreninde 500.000 aboneye ulaşan kanal sahipleri silver ve 1.000.000 aboneye ulaşan kanal sahipleri golden buttonlarını aldılar. Peki biz izleyiciler ne kazandık? Aylar, belki yıllardır takip ettiğimiz youtuberlarla tanışma fırsatı bulduk. :)
Uzaktan bir fotoğraf çektirmekten ötesine geçebilmek benim şansım oldu tamamen aslında. Sahnenin başlaması ve ödüllerin verilmeye başlaması ile nerdeyse davetin sonuna gelirken ben halen daha Mediakraft ekibinden (ki kendileri orada olma sebebimdi) kimseyi görememiştim. Tam gitmeye karar verdiğim an Ersan abiyi görmem, kendisinin sıcak kanlılığı ve gel seni bizim çocukların yanına götüreyim demesiyle adrenalin seviyem ne kadar yükselmiştir tahmin edemezsiniz. :) normalde deliren hayran kitlesinden biri olmadım hiç. Ama MediaKraft ekibi gibi bir ekip benim içinde olmak istediğim yer, sosyal medyada çok başarısı olan, beni bu yönüyle pek çok şeye motive etmiş bir ekip.
Onlarla teker teker tanışmak, büyük bir başarının görkemini insani mütevazilikte görmemi sağladı açıkçası. Taa Antalya'dan bir gün önceden apar topar yollara düşmem, üşengeçliğimi aşmam da mucize. Bunların hepsine değmesi gerçekten ayrı bir mucize oldu. :)
Belki de bir şeyler yapmak gerektiğine işarettir diye düşündürdü...
Sona gelirken bu güne ohametreden puanım ÇOK OHANNES! :)