Pazar

5 Günde Nasıl 3 Kilo Verdim? - Neden ?

Selamlaar herkeseeee!

Oruç tutmalar bitti, bayram başladı. Bazılarına oruç tutmak yaradı, eksileri gördüler. Bazılarına yaramadı kilo aldılar. Şimdi bayramda 3 gün yine bazıları iradeli olacak, bazıları dağıtacak falan.  Ama iki grubun hatunlarına da sesleniyorum: HEPİNİZ HARİKASINIZ KIZLAR ! 💗

Gelelim bana.

Türkiye sınırlarında ilk kez tam zamanlı (günde 9 saat, haftada 5 gün) çalıştığım bir işe başladım. Bunun beraberinde artan enerji ihtiyacım ve yemek hazırlama konusundaki boşvermişliğim sonucu bulduğum herşeyi yememle (artı çok yoruluyorum yeaa diyip antrenmanları da boşlamakla beraber) , psikolojim kötü ya diyip gece gece 1 kutu dondurmayı gömmemle, saldım çayıra mevlam kayıra misali yine 62leri geçtim, ödem aldı yürüdü, şipşiş kaldım. 30 dk dahi spor yapamaz oldum.

Tartıda 62,7yi görmek mesele değil de,

Aynada istediğimi görememek çok koyunca ben:

Hemen ipleri elime aldım vee tam bi hafta önce jet bi kararla bu beslenme ve spor işini yeniden sıkıya aldım. Ramazan da geçtiğine göre herkesin uygulayabileceğini düşündüğümden sizinle de paylaşmak istedim.

  1. Tatlıları kuruyemişlerle değiştirdim. (Günde max 2 avuç)
  2. 3lt suyu asla ihmal etmedim.
  3. Karbonhidratı (ekmek, pilav, vs) bir avuç kadar ve yalnızca antrenman öncesi öğünde tükettim.
  4. Her öğünle beraber mutlaka zeytinyağı eklenmiş yeşillik!
  5. Az ama sık değil, dolu dolu ama net 2 öğün yedim ve en önemlisi bu öğünlerim hepsini bir gün önceden planladım ve hazırladım.

Evet bu 5 prensiple şişkinliğim bir haftada tamamen indi, vücudum eski şekline döndü ve 59,2ye tekrar indim.



Elbette eski düzene dönersem bunu kaybetmem çok kolaydır ve asıl söyleyeceklerim burası zaten.

KISA VADEDE TARTIDA BÜYÜK SONUÇLAR GÖSTEREN DİYETLER, YALNIZCA FİTİLİ ATEŞLEMEK İÇİN İYİDİR!

Sonrasında bombanın tam hedefe vurması için ipleri elinizde tutmanız, koordinatları sıkı sıkıya takip etmeniz gerekir. (Burada bomba hedef vücut şekliniz ve koordinatlar iyi beslenme ve spor planıdır.)

Demem o ki ben 4 senedir iyi hissetiğim hale gelebilmek için çalıştım, hep disiplinli biri olsam da aklımda hep fitness olsa da her zaman motive olamıyorum. Emin olun kimse her zaman tam motive uyanmıyor. Sadece bir yerde silkelenip yeniden işin başına geçebilenler sonuca varıyor.

Bir sonraki blogda en yaygın spordan kaçma bahanelerinden ve onları dan dan dan vurma yöntemlerinden bahsedeceğim. Bence takipte kalın. 


Teşekkürler! 👄