Cumartesi

Popom kalsın, Belim incelsin Mİ?

Heyyooo!



Selam kızlar.
(Bu blogu yazdım ama pek kıymetlimiss olarak tuttum 2 hafta beklettim anca yayınlıyorum. Durdukça şarap misali kıymetlendi ama ha. 😚)
Squat booty'lerin pek moda olduğu bu dönemde aşşırı düşük kalorili diyetlerle baştan ayağa incecik çöpçük kaldığımız diyetlerin ve ölümüne kardiyoların da devri kapanmış oldu. Yeni moda




POPOYU KORU, BELİ İNCELT! AMA NASIL?




Bunu yapabilmek iki temele dayanıyor.
  1. Düşük karbonhidratla beslenerek bel bölgesindeki yağlanmayı ve ödemi minimuma indirmek
  2. Ağırlık kullanarak kalça çalışarak kalça kaslarımızı geliştirmek, şekillendirmek (büyütmek 😋)
Bu kadar basit aslında. Zaten düşük karbonhidrat mevzusunu şurada,

Bacakları kalınlaştırmadan kalça şekillendirme konusunu da şurada detaylı anlatmıştım.

Bi göz atın bakalım.

Merak ettiğiniz diğer herşey için instagram.com/eylemodabasifitness 'tan bana ulaşabilirsiniz.

Seviyorum sizi. Öptüm ! 💗